Stats

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016

Νέος κόφτης για τους καθηγητές Πληροφορικής και Αγγλικών

Με δυο Εγκυκλίους του το Υπουργείο Παιδείας αφαιρεί και άλλες ώρες από Καθηγητές Πληροφορικής (ΠΕ19 και ΠΕ20) και Καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας δημιουργώντας νέα προβλήματα με τα ωράρια των παραπάνω ειδικοτήτων.

Συγκεκριμένα για τους Καθηγητές Πληροφορικής η νέα Εγκύκλιος του ΥΠΠΕΘ τονίζει τα παρακάτω: «Σε συνέχεια του με αρ. πρωτ. 144582/Δ2/08-09-2016 εγγράφου του ΥΠ.Π.Ε.Θ. διευκρινίζεται ότι από το σχ. έτος 2016-2017 δεν ισχύει η στήριξη από τους καθηγητές της πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων.Επομένως οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19 και ΠΕ20 συμπληρώνουν το ωράριό τους σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση που καθορίζει τις Αναθέσεις των Μαθημάτων».
Μετά την αφαίρεση από τους Καθηγητές Πληροφορικής του 3ωρου για τα εργαστήρια Πληροφορικής τώρα «κόβεται» η στήριξη από τους καθηγητές της πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων.
Όσον αφορά στους Καθηγητές της Αγγλικής Γλώσσας ενώ στην αρχή του σχολικού έτους η Εγκύκλιος προέβλεπε στην περίπτωση μονών τμημάτων, μόνο στην Α Γυμνασίου, τα τμήματα να χωριστούν σε επίπεδα όλα πλην ενός (του λιγότερο ανομοιογενούς!) τώρα το Υπουργείο Παιδείας με διευκρίνιση που έστειλε στα σχολεία ζητάει να εφαρμοστεί το μέτρο και στις Β και Γ τάξεις του Γυμνασίου.
Πέρα από τον παράδοξο και αντιεκπαιδευτικό χαρακτήρα του μέτρου και ενώ είναι ήδη χωρισμένα τα τμήματα της Β΄και Γ΄Τάξης σε επίπεδα, το Υπουργείο έρχεται τώρα να αφαιρέσει επιπλέον ώρες από τους Καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας.
Δε φτάνουν οι γραμμές στη σελίδα αυτή για να καταγραφούν νόμοι, προεδρικά διατάγματα, εγκύκλιοι που εξειδικεύουν-συγκεκριμενοποιούν την επίθεση που εξαπολύεται σε βάρος καθηγητών, σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των μαθητών:
  • Mείωση/τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος στα γυμνάσια  κόβοντας ώρες από Αρχαία, Γεωγραφία, Βιολογία, Οικιακή Οικονομία
  • Aντιπαιδαγωγική παρέμβαση στους όρους δημιουργίας τμημάτων στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας ,αρχικά στην Α τάξη και τώρα και στις Β και Γ, μειώνοντας τις ώρες των καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας
  • 3η(!) ανάθεση μαθημάτων
  • Kατάργηση της 3ωρης μείωσης για τους υπεύθυνους στα  εργαστήρια Πληροφορικής -Φυσικών Επιστημών
  • Κατάργηση της  στήριξης από τους καθηγητές της πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων.
  • Aυστηροποίηση των προϋποθέσεων λειτουργίας τμημάτων προσανατολισμού στο Λύκειο, στα νηπιαγωγεία, στα ΕΠΑΛ και εγγραφών στα εσπερινά
Οι νέες περικοπές είναι σίγουρο ότι πέρα από τη ζημιά που θα κάνουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, θα φτωχύνουν ακόμη περισσότερο το δημόσιο σχολείο και θα «κατασκευάσουν» νέα «πλεονάσματα» εκπαιδευτικών οι οποίοι θα έρθουν να νομιμοποιήσουν την «κανονικότητα» των διακηρύξεων του Υπουργείου Παιδείας.
http://www.efsyn.gr/arthro/neos-koftis-gia-toys-kathigites-pliroforikis-kai-agglikon

Χαράλαμπος Κ. Φιλιππίδης
Μαθηματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου