Stats

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017

16-03-17 Προσλήψεις 68 εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή

08 03 17eidiki
16-03-17  Προσλήψεις 68  εκπαιδευτικών   Β/θμιας Εκπαίδευσης στην  Ειδική Αγωγή
Προσλήψεις 68 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01.50, ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ03, ΠΕ04.50, ΠΕ04, ΠΕ06.50, ΠΕ07.50, ΠΕ08.50, ΠΕ08, ΠΕ10.50, ΠΕ11.01, ΠΕ15, ΠΕ16, ΤΕ16.50, ΠΕ18.50, ΠΕ18 και ΠΕ19-20.50 Β/θμιας Εκπαίδευσης στην ΕΑΕ, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους και μειωμένου  ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ,ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017» με Κωδικό ΟΠΣ 5001975 του Ε. Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2016-2017, προσλαμβάνονται 68 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01.50, ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ03, ΠΕ04.50, ΠΕ04, ΠΕ06.50, ΠΕ07.50, ΠΕ08.50, ΠΕ08, ΠΕ10.50, ΠΕ11.01, ΠΕ15, ΠΕ16, ΤΕ16.50, ΠΕ18.50, ΠΕ18 και ΠΕ19-20.50 Β/θμιας Εκπαίδευσης στην ΕΑΕ, ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους  και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ,ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017» με Κωδικό ΟΠΣ 5001975 του Ε. Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» .
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 17 Μαρτίου έως και την Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017,  όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση των Προϊσταμένων των οικείων Δ/νσεων σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή/και των Τμημάτων Ένταξης των σχολείων της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Ο  πίνακας  των ονομάτων σε μορφή  XLS



Χαράλαμπος Κ. Φιλιππίδης
Μαθηματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου